Gambar : Remaja Cantik Hilang - Bantuan diperlukan


Gambar : Remaja Cantik Hilang - Bantuan diperlukan
 Oke, ini gambar adik yang dimaksudkan. Alahai muda lagi. Hilang. Hopefully bukan lari rumah ye dik. Risau family awak tue. Minta tolong kepada rakan2 bloggers dan media sosial agar sebarkan kehilangan ini. 

Sebab apa, semakin ramai yang share dan alert wajah adik ini, bermaksud semakin tinggi peluang dia dijumpai semula. Lagi ramai orang tengok dan nampak muka dia lebih bagus. 

Berikut kenyataan dari bapa kepada remaja tersebut dan gambarnya ;

Berikut kenyataan dari bapa kepada remaja tersebut dan gambarnya ;




Kepada rakan2 FB yg nampak anak perempuan saya. Nama nadzirah ashikin umur 17 thn. Dah tak pulang rumah sejak hari sabtu 23hb. Keluar rumah berseluar merah baju putih jaket hitam & tudung hitam. Kali terakhir dilihat di Eastern Plaza & KFC ikut proton exora warna putih ada pelekat 'P'. Siapa2 yg ternampak sila hubungi saya 0138800188 atau ibunya 0198728868. Saya merayu kepada semua rakan2 fb saya untuk bantuan. Segala usaha saya ucapkan terimakasih yg tak terhingga hanya Allah saja yg boleh membalas jasa rakan2 semua

En. Ayuf Abd Rahman Mohon Bantuan sahabat semua...
sumber : FB Ayuf Abd Rahman

Artikel Terkait