Duit Dari facebook






Asalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Terima Kasih Kerana Sudi membaca cara bagaimana DUIT DARI facebook ini.Semoga anda berlapang dada dan sudi meluangkan masa untuk terus membaca disini ini. Disini saya akan mendedahkan rahsia bagaimana anda dapat menjana pendapatan dari laman sosial No. 1 di Dunia sekarang ini iaitu facebook, apa yang saya akan dedahkan nanti bukan lah satu dongengan atau skim penipuan di internet. Tetapi ia adalah lebih kepada teknik serta rahsia dimana ramai para Internet Markerter telah dapat menjana pendapatan sehingga berpuluh ribu Ringgit sebulan.






Anda mungkin pernah terkena sidrom A.D.D. @ Attention Deficit Disoder atau dalam bahasa Melayu Gangguan Kurang Perhatian merupakan satu penyakit yang ada pada semua orang yang sering mencari informasi bagi diri mereka. Bukan setakat anda mungkin pernah mengalaminya malah saya sendiri pernah mengalaminya. Apakah punca penyakit ini? Manusia abad ke 21 ini boleh dikatakan di tenggelami dengan pelbagai maklumat. 

Dari bermula persekolahan di tadika hingga ke Universiti, dari bahan bacaan seperti buku, majalah, surat khabar hinggalah ke televisyen dan radio manusia di rendam dalam lautan maklumat. Dan cuba anda bayangkan berapa banyak iklan yang telah anda lihat di pokok-pokok, di papan-papan iklan, di surat khabar, di majalah, di dalam LRT, di televisyen mahupun yang anda dengar di corong-corong radio. Yang menambah teruk keadaannya dengan adanya dunia internet lambakan maklumat samada yang berbayar mahupun yang percuma mampu menenggelamkan terus kita di dalam lautan maklumat.


Akibat dari terlalu banyak pilihan dan jenis maklumat, manusia susah untuk memberi perhatian atas maklumat manakah yang perlu mereka cari sebenarnya dan amalkan bagi kejayaan hidup mereka. Disini saya ingin berkongsi maklumat bagaimana anda juga mampu untuk memperolehi pendapatan puluhan ribu Ringgit dengan hanya Log-In ke facebook, mungkin kedengaran seperti tak masuk akal. 

Tapi saya nasihatkan untuk anda membaca seterusnya  posting DUIT DARI facebook ini sebelum anda boleh menilai maklumat yang saya ingin kogsikan bersama anda ini. Ikuti tips-tips dan fomula yang akan di kongsikan bersama dalam ebook percuma ini.Yang penting anda perlu fokus dan beri perhatian.






Sebelum ini, kita dapat tahu yang mana Facebook merupakan laman yang paling popular di Malaysia, meninggalkan laman-laman lain termasuk Yahoo! dan Google. Kini, melalui data yang dikumpulkan pada 3 November yang lalu, didapati yang mana terdapat seramai 3,425,300 pengguna Facebook daripada Malaysia.Melalui halaman CheckFacebook, ianya didapati yang mana pengguna Facebook dari Malaysia adalah seramai 3,425,300 dengan kadar pertumbuhan 7.43% pada minggu lepas, yang mana meletakkan Malaysia sebagai antara 10 negara yang mempunyai kadar pertumbuhan pengguna Facebook tertinggi.




Pengguna Facebook yang paling ramai adalah diantara lingkungan umur 18 hingga 24 tahun, iaitu seramai 1,319,820 orang, diikuti dengan pengguna berumur 25 hingga 34 tahun seramai 1,148,660 orang. Pengguna wanita mendominasi dengan angka sebanyak 50.7% atau seramai 1,723,360 orang, diikuti dengan pengguna lelaki seramai 1,678,140 orang (49.3%).


Dengan penduduk seramai 28,310,000 di Malaysia, ianya memperlihatkan yang mana seramai 12.1% daripada pengguna Malaysia mempunyai akaun Facebook, sekaligus meletakkan ianya sebagai laman yang paling banyak dilawati oleh para pengguna Malaysia.




Apakah pontesi yang kita dapat dari populariti laman facebook di Malaysia ini? Pemasaran secara online dengan kaedah viral marketing. Kerana laman facebook telah sedia ada system viral marketing ini. Kalau anda perhatikan semakin banyak syarikat-syarikat Gergasi menjadikan facebook sebagai salah satu cara promosi syarikat mereka dengan mencipta laman peminat di facebook. Disini saya ingin berkongsi dengan anda bagaimana kita berpeluang mengunakan kuasa viral di facebook walaupun bermula secara kecil-kecilan. Bagaimana dengan Kuasa Viral facebook ini dapat memasarakan APA JUA yang kita mahu di dalam Facebook tetapi TANPA KOS.




Kunci Rahsia…….


“Bagaimana caranya anda ingin bermula untuk menjana pendapatan dari facebook? Adakah anda perlu untuk membuka website perniagaan anda sendiri?
Jawabnya Tak perlu…… “


Kerana banyak website perniagaan menawarkan Program Affiliate.
( Agen pemasaran di internet ) Ada yang berbayar dan juga PERCUMA !


Tetapi terlampau banyak program yang ditawarkan di internet sehingga anda susah untuk memberi perhatian kepada yang mana paling sesuai untuk anda sertai


• Sudah bosan dengan penjualan ebook yang hasilnya tak  
  seberapa.
• Program MLM baru nak buat duit Syarikat dah tutup.
• Insentif pembayaran bonus yang mengelirukan.
• Pengeluaran Bonus yang lambat,
• Skim Piramid berselindung dengan nama perniagaan 
  internet.
• Pendapatan yang tak tetap.


Klik Banner---->

Artikel Terkait